søndag 23. mars 2008

Bangkok!


Baat i kanal i Bangkok paa vei til Floating market!


Totalt kaos paa dette flytende markedet.


Kao San Road by night!


Vi gikk amok paa isbuffet!!! Fyttigrisen, det va jammen meg deilig!!!!


MBK, going crazy in the shoppinghouse!


Paa vei til Ping Pong show.. Lene ble tvingt med..


Blir du ikke sulten av dette her saa vet ikke vi!!!


Kom oss til Thailands hovedstad og mekka 19. mars. Her la vi oss til i den mest folksomme og livlige gata, Khao San Road. Her ble det rett og slett nesten bare shopping, og forsaavidt litt stress for oss to som endelig skulle ta av paa dette omraadet:) Var paa ett kjoepesenter og det holdt i massevis! Finner du ikke det du leter etter her, finner du det ikke.... Gigastort, men er ogsaa mye av det samme om igjen og om igjen.. Selv om prisene er sinnsykt lave her ift. norske, saa forsvant det en god del tusenlapper... Shopping er enhver kvinnes beste venn!I tillegg har vi gaatt amok paa markedet i Khao San Road og er blitt betraktelig bedre paa pruting! Hjalp til og med andre med prutingen:)Men vi maa ogsaa innroemme at vi er blitt lurt paa markedet der vi kjopte ubrukelige tekniske dupeditter som blant annet fire USB'er som ikke funket i det hele tatt! Fikk ogsaa sydd oss lekre kjoler hos skredder for en billig penge.

Ellers var vi paa Ping Pong show- damer som har laert seg ulike kunster med sin lille blomst. Forsaavidt en marerittaktig opplevelse, men som de kulturinteresserte personene om vi er saa maatte vi jo faa det med oss:) I tillegg floating market som er et eneste virrvarr med mennekser, baater, og all slags frukter og suvenirer paa et marked mitt i kanalsystemet litt utenfor Bangkok.

Videre gikk ferden opp til Chang Mai!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var moro lesning. Dere opplever mye artig,-tyveriet. Jeg ser frem til å få deg og dere hjem, jeg blir nesten sliten av å ----for dere.Det var så mange fine bilder, dere er jo så pene å se på.
Storkos fra moderen, Lene

Anonym sa...

Med et lite stikk av dårlig sammvittighet(for jeg har lest bloggen siden dere dro, og ikke lagt ut en eneste kommentar...), så må jeg hive inn noe i denne boksen..Da dere stakk ut i den store verden kom jeg akkurat tilbake fra Australias vakre landskap. Og for å holde det gode motet oppe som skapes av reising og oplevelser, så leses bloggen deres med iherdig innlevelse hver gang dere poster noe. Og jeg er så misunnelig!! Dere opplever jo fantastisk mye, og ser ut som dere storkoser dere! Masse herlige bilder, som vi i kalde Norge kan kose oss med å se på, som dager somd enne...da det regner og er 5 grader ute i Oslo. Etter mye grubling sitter jeg her med en reisrute for våren 2009, som omfatter Asia og Australia....så snapper opp litt tips fra sida deres her. Keep up the good work ang blogginga, og kos dere masse masse videre! Stay cool -Anne Grete-

ane marie sa...

Ser dere har vært på Swensens.. ;) hehe, min yndlingsisbar i hele verden!! Åååh, misunnelig ja!! Kos dere videre på ferden:)

Anonym sa...

Hei. Det sjer ut som dåkk har hatt en sinnsykt arti tur, litt utenom det vanlige. Bra blogg. kjekt lesestoff på en søndag formiddag med litt kuppelhau;) Vedul